Klacht De Telegraaf: Wij willen de krant graag in de ochtend lezen! en niet voor de vierde maal op internet weer klacht

# 311953
kunstenares

Voor de vierde maal in korte periode geen krant ontvangen! Gesproken met bezorger. Hij is van goede wil en staat ons keurig te woord en baalt er zelf van.
Hij heeft het idee dat er, terwijl hij de kranten bezorgt er uit zijn tassen kranten gestolen wordt. Hij weet niet waar dit gebeurt. Hij zegt voldoende kranten mee te krijgen van uitdeelcentrum.

Dat de Telegraaf desondanks wel bezorgt wordt bij het juiste adres op de juiste dag. Hiervoor is betaald!

De Telegraaf
    Geachte mijnheer, mevrouw De Vries

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u voor de vierde keer in korte tijd geen krant heeft ontvangen. Volgens onze bezorger worden zijn kranten uit zijn tas gestolen.

Wij begrijpen dat het voor u erg vervelend is om uw krant te moeten missen. Als abonnee van onze krant mag u van ons een correcte en stipte bezorging verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook met de hoogste prioriteit naar onze bezorgdienst doorgestuurd met het verzoek om passende maatregelen te nemen om uw krant voortaan correct bij u bezorgd te krijgen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?