Klacht De Telegraaf: Winnen van grammofoon 5 in 1

Bebvan der molen

In de telegraaf van 3 januari en in het blad vrouw staat op de laatste pagina dat je eventueel een grammofooncombinatie 5 in 1 kan winnen als je,je aanmeld bij "" www.telegraafaanbiedingen.nl/winactie. Nou je kan alle site,s afstropen maar nergens kan je je aanmelden en je kan nergens iets vinden van de betreffende aanbieding.
Ik ben een uur bezig geweest [want je zoekt het eerst bij jezelf] maar helemaal niets te vinden. Telegraaf hoe kan dit.

De telegraaf moet helder zijn in zijn aanwijzingen.

De Telegraaf is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

De Telegraaf
    Geachte mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Wij vinden het leuk te vernemen dat u aan de winactie wilt deelnemen.Graag informeren wij hoe u op de website van de actie kunt komen.Stap 1. Open uw internetbrowser.Stap 2. Vul in de adresbalk de volgende link in: www.telegraaf.nl/winactieStap 3. Klik op enter. U wordt naar de website geleid en kunt meedoen aan de actie.Het is niet mogelijk om de website via Google te vinden. Het is dus belangrijk dat u de link in de adresbalk van de internetbrowser invult.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,
    De Telegraaf Abonneeservice

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?