Klacht De Telegraaf: Zeer ontstemd vanwege afschaffen vakantiebonnen!!!!!

Klachtnummer
# 451754
Gebruiker
J Vosseberg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afschaffen vakantiebonnen

De oplossing

Opnieuw invoeren.

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Vosseberg,

    Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u vraagt om de terugkeer van vakantiebonnen.

    De mogelijkheid om vakantiebonnen aan te vragen is komen te vervallen.
    Deze bonnen werden aangeboden in een tijd waarin er nog weinig alternatieven waren om uw krant te lezen gedurende een vakantieperiode of afwezigheid.

    Wij bieden u nu de mogelijkheid om het abonnement te pauzeren tijdens deze periode, waarbij de toegang tot de digitale Telegraaf wel door blijft gaan. Aanvullend krijgt u de abonnementskosten gecompenseerd tijdens uw stopzetting. Ook kunt u uw krant tijdelijk (kosteloos) op een ander adres binnen Nederland laten bezorgen.

    Om digitaal met ons mee te lezen kunt u gebruik maken van een computer, dit kan echter ook via een mobiele telefoon of een tablet.

    Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en geven uw feedback door aan de juiste afdeling.

    Met vriendelijke groet,
    MH - Webcare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen