Opgelost door De Telegraaf: zeer slechte bezorging
Details
Klacht
Wij hebben in de afgelopen 3 maanden, 3 keer op zaterdag geen krant ontvangen.2 keer i.v.m. technische problemen bij de Telegraaf en vandaag heeft de bezorger (Gerrit) ons overgeslagen en of vergeten.
Alle 3 de keren gebeld met de Telegraaf, dan wordt de klacht genoteerd en wordt het abonnement met 1 dag verlengd.
Maar dat is niet correct, want wij hebben 3 keer een losse krant moeten kopen ad 3,79 euro per stuk.
Het compenseren van 3 dagen een krant is een stuk minder dan de 11,37 euro die wij hebben uitgegeven om dat de Telegraaf niet regelmatig presteert.
Gewenste oplossing
Wij willen gecompenseerd worden met verlenging van het abonnement ter waarde ad 11,37 euro, zo niet dan dat bedrag aan ons overmaken.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.