Opgelost door De Telegraaf: zeer slechte bezorging

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 432524
Gebruiker
Kerstfreak
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben in de afgelopen 3 maanden, 3 keer op zaterdag geen krant ontvangen.
2 keer i.v.m. technische problemen bij de Telegraaf en vandaag heeft de bezorger (Gerrit) ons overgeslagen en of vergeten.
Alle 3 de keren gebeld met de Telegraaf, dan wordt de klacht genoteerd en wordt het abonnement met 1 dag verlengd.
Maar dat is niet correct, want wij hebben 3 keer een losse krant moeten kopen ad 3,79 euro per stuk.
Het compenseren van 3 dagen een krant is een stuk minder dan de 11,37 euro die wij hebben uitgegeven om dat de Telegraaf niet regelmatig presteert.

Gewenste oplossing

Wij willen gecompenseerd worden met verlenging van het abonnement ter waarde ad 11,37 euro, zo niet dan dat bedrag aan ons overmaken.
Geboden oplossing
40% korting bij aan schaf van een nieuwe airfryer tegen de adviesprijs van Phillips in hun webshop. Ben ik meer gled kwijt dan bij e.o.a. retailer (Blokker en dergelijke)
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen