Klacht De Telegraaf: Zie boven

Klachtnummer
# 329005
Gebruiker
Boer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bijna 12:00 en nog geen krant bezorgd

De oplossing

Als nog bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    De Telegraaf
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Dorrestijn,

    Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
    Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.
    Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

    Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit ook rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorgklacht.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    BC-WebCare Team

Ook een klacht indienen over De Telegraaf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen