Klacht De Tolplas: Niet voldoen aan de afspraken

Bert58

6 pers. Chalet gehuurd met als voorwaarde om te kunnen vissen met 4 pers. Ter plaatse bleek dit niet te kunnen door over bevissing. Het probleem kon niet worden opgelost en er werd toen aangeboden als alternatief, een 4 pers. Chalet waar dit wel mogelijk was. Dit probleem was nog nooit voorgekomen, aldus de "receptie". Het verschil in prijs zou ik tegemoet kunnen zien. Vandaag kreeg ik te horen dat er geen prijsverschil zou uit worden betaald, daar ik zelf om een ander chalet zou hebben gevraagd. Voor ons was het "pikken of stikken", anders kon ik wel weer naar huis toe gaan. Nu heb ik 400 € betaald voor een 4 pers. Chalet terwijl ik recht had op een 6 pers. huisje met vis-garantie (expliciet naar gevraagd.) men beschikt daar op het park over visvlonders waarvan men verwacht dat men die deelt met medevissers of het er 5 of 10 zijn, terwijl een visvlonder amper 4 mrt. is. Ik voel mij misleid en ben hier zeer kwaad om. Reservering was 20 tot 23 juni, chalet 234 werd 212.

Prijsverschil uitbetaling.

Wij vinden dat De Tolplas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Tolplas?