Klacht De Totaalstoffeerder: 2000 euro betaald voor herstel stoelen waar nog voor geen 500 euro werk/tijd/ materiaal in zit.

Bakkertje22

Bedrijf zou een leren stoel kleuren, zitting opvullen en scheur repareren. Stoel moet hiervoor helemaal uit elkaar volgens het bedrijf. Kosten 1000. Beter was het de 2 e leren stoel ook gelijk te doen. Over meerprijs werd niet gepraat. 1000 euro direct getaald. Stoelen komen komen terug en er moet nog een 1650 euro bijbetaald worden omdat er zogenaamd mot was gevonden in de stoel. Deze extra 650'inmiddels terug. Nu blijkt dat de stoelen amper bijgekleurd zijn en dat de scheur van buitenaf is gemaakt en nog lelijk ook. Hierover geklaagd. Bedrijft komt echter geen afspraken na, bellen niet terug etc. Willen dus de stoelen niet meer laten heestellen maar geld terug. Toegezegd werd 500 euro terug te betalen. Daarvoor zouden ze een brief sturen die door mij ondertekend moest worden. Na 3 weken nog geen brief. Weer gebeld en dan weten ze van niksmaar ze gaan navraag doen en beloven terug te vellen. Maar ze doen niks. Ik heb nu 2000 euro betaald voor het repareren van een scheurtje van 10 cm wat kleursel op de armleuningen en het ophogen van 2 zittingen. Ik voel me opgelicht en heb ze dit ook verteld.
Bedrijf staat ook bekend als creme de la creme in Monickendam en de helpende hand. Eerst genoemde is volgens de politie een stel oplichters. Staat ook een stuk over op internet.
2 anderere gezinnen die ik ken heb ook problemen met dit bedrijf.

Minimaal 1000 euro terug. Laten herstellen heb ik geen vertrouwen meer in omdat ze overal over liegen en wat ze doen lijkt nergens op. En volgens internet staat het bedrijf slecht bekend.

Wij vinden dat De Totaalstoffeerder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Totaalstoffeerder?