Klacht De Trapstoffeerder: Akelige man

Kees

Conform de afspraken, welke omschreven staan op internet hebben wij contact gezocht met de trapstoffeerder. Wij werden terug gebeld en hebben na de offerte, onder voorbehoud een afspraak voor zaterdag 14 november gemaakt. Mijn vrouw moest de 13e met een geplande keizersnede bevallen. Door een kleine uitloop met de verbouwing hebben we de afspraak met ongeveer 4 weken verzet. Evert wilde opeens een aanbetaling. Ik zei dat ik dit wilde doen als ik tijd had (de verbouwing was nog niet klaar en ik wilde iedere minuut hieraan besteden). Nadat het verzoek bij de bank had ingediend sms'te ik Evert. Deze belde mij met een hele nare toon terug rond 22.00 uur. Na wat woorden heb ik opgehangen en gemeld dat ik hem niet meer bij mij over de vloer wilde hebben. Hierna heeft hij mij tot na 23.00 uur gestalkt met telefoon en sms. Om vervolgens de volgende ochtend om 6.30 uur weer verder te gaan. Ronduit absurd!! Deze man wist dat mijn vrouw de volgende ochtend zou bevallen!!!

Excuus en daarna ik wil nooit meer wat van deze man horen!

De Trapstoffeerder
    Even alles op een rijtje
    De afspraak op 14 november klopt inderdaad, er moest nog een trap bij de klant geplaatst worden
    Mijn ervaring leerde al dat de streefdatum niet haalbaar zou worden wat ik ook bij de klant had aangegeven .
    Voor mij was het ook geen enkel probleem dat de datum verplaatst werd
    Klant stelde ook voor om de factuur alvast te sturen daar het bedrag uit een bouwdepot moest komen zodat zij het geld op tijd op haar rekening zou staan om de stoffeerder te betalen als de klus klaar was
    Deze factuur had de klant al rond 30 oktober zodat als de factuur bij de bank ingediend was het geld al lang en breed op haar rekening had gestaan.
    Bij het verzenden van de factuur had ik de klant verzocht minimaal een week van tevoren aan te geven of 14 november haalbaar werd,
    Nu het volgende
    Maandag 9 november belde mevrouw met de mededeling dat de klus geen doorgang kon hebben
    Dus niet minimaal een week maar vijf dagen voor aanvang waardoor het voor mij moeilijk wordt ander werk te plaatsen op de 14e
    Ik heb daar echter geen probleem van gemaakt
    Echter daar ik een eenmans bedrijf ben en alles voorschiet heb ik wel een aanbetaling gevraagd aan mevrouw
    De klus werd namelijk met 4 weken uitgesteld
    De mevrouw garandeerde mij dat het bedrag diezelfde week nog overgemaakt zou worden.
    Er gebeurde echter niks en ondanks dat ik klant een sms had gestuurd kreeg ik geen respons
    Tot Donderdag ik een sms kreeg dat de factuur ingediend was bij de bank
    Dat was niet de afspraak en vandaar mijn telefoon naar de klant
    Daaruit is idd een woordenwisseling ontstaan vooral omdat de klant aangaf mij anders pas over 4 weken te betalen
    Ben bang dat hetgeen ik met de vrouw van de klant had afgesproken niet goed was aangekomen
    Als bedrijf heb je de plicht je afspraak na te komen, dat verwacht ik ook van de klant
    Mijn bedrijf staat bekend als zeer klantvriendelijk
    Bij deze klant liep het fout, en het is kort door de bocht om mijn bedrijf als verantwoordelijke te stellen