Klacht De Vlaggenproducent bv: oplichters

KemD

ongelofelijk onprofessioneel bedrijf dat voorliegt en zijn afspraken niet nakomt! pas op dit zijn oplichters!

geld terug! of zoals afgesproken vlag ophangen!

De Vlaggenproducent bv
    Verre van waar. Het heeft langer dan normaal gesproken geduurd voordat we bij u waren zulks nooit onze intentie was. Gisteren was de monteur aanwezig en wilde de banieruithouder plaatsen, maar mocht niks aan de mast veranderen. opdracht van de baas. Onze monteur werkt al jaren voor ons en was op locatie om werkzaamheden te verrichten en niet om weer weg te gaan. Wij willen graag onze werkzaamheden verrichten, maar hebben dan ook de juiste informatie nodig. 13 meter hoge mast ipv 10 meter is geen kleinigheid. Kortom wij komen hertellen, maar u dient dan wel de voorrijdkosten te betalen. Verder is het ons een raadsel waarom hij gisteren het werk niet heeft mogen uitvoeren.
    KemD
    Er is door niemand gezegd dat hij het niet moest plaatsen, bij de bestelling is ook duidelijk aangegeven dat wij niet weten hoe hoog de mast is en dat we aangeven max. 10 meter. Elke keer dat we bellen wordt er of niet opgenomen of opgenomen door dezelfde persoon die aangeeft een anders te zijn. Nogmaals mensen pas op! Dit zijn oplichter! Wij gaan hier werk van maken! Hieronder het mailbericht een dag voor de afspraak afkomstig van jullie:

Goedemiddag,

Tegen alle eerdere beweringen. Komt de monteur niet vandaag maar morgen bij u langs om de uithouder te monteren zo niet ontvangt u uw aankoopbedrag retour.

M.Kamerling

De Vlaggenproducent B.V.

Zwaluwenweg 22

3762 VC SOEST

Tel. 035 7600689

www.devlaggenproducent.nl
    KemD
    Dit is de mail die we erna krijgen, let op de telefoonnumer die ze opgeven (1 cijfer tekort!) ongelofelijk dit bedrijf! Dit slaat echt alles! Niemand heeft aangegeven dat hij de vlag niet moest plaatsen, waarom zouden we dat doen als we al twee maanden aan het wachten zijn?! Ipv 2 man sturen, sturen jullie 1 man en laten jullie de twee dames van ons helpen om een mast omhoog en omlaag te krijgen!

Goedemiddag,

Zojuist met de monteur gesproken. Hij heeft gisteren de mast laten zakken en wilde met de werkzaamheden beginnen. However een vrouw met donker haar had bevolen de mast in originele staat weer omhoog te zetten. Kortom mocht hier niks uitvoeren. Indien u de monteur wenst te spreken dan kunt u hem rechtstreeks bellen op 062036498. Zijn naam is Erik.

Te uwer informatie.

Tel. 035 7600689

www.devlaggenproducent.nl

www.mastenenvlaggen.eu
    De Vlaggenproducent bv
    Apart bericht. Nogmaals waarom zou de monteur bij u langskomen. Om vervolgens onverrichte zaken weer naar huis te gaan. Dat klopt toch niet. Kom op deze man doet dit al meer dan 25 jaar. Er is volmondig door 1 van uw medewerkers gemeld de mast in originele staat omhoog te zetten. U heeft keurig geleverd gekregen een vlag van 150 x 500 cm die past bij een mast van 10 meter hoogte (dus niet 13 meter hoog) alsook de volledige banieruithouderset. Oplichters nee zeker niet. U heeft een fout gemaakt en legt dat nu bij ons neer. Erg jammer. Nogmaals wij willen graag nog een keer bij u langskomen, maar als u ons bestempeled met onwaarheden en uitmaakt voor oplichters dan bemoeilijkt dat wel e.e.a. Neem gerust contact met ons op en gaan het samen oplossen.

KemD
Klacht is niet afgehandeld. Wat ze aangeven is het verzoek om onze beoordelingen te verwijderen en dat we dan extra mogen betalen om de vlag toch te laten ophangen. Heel apart verhaal, dat iemand van ons jullie weg heeft gestuurd om de mast niet op te laten hangen... Wij vinden dit gewoon uitermate triest en hopen dat andere niet dezelfde fout maken zoals ons.

Ook een klacht indienen over De Vlaggenproducent bv?