Klacht De Vlaggenproducent bv: wel betalen , niet leveren

nietwapperendevlag

geen levering van betaalde product , dit bedrijf gaat ook onder de naam vlagzo.nl door!

terug storten gelden

nietwapperendevlag
    nog steeds geen enkele actie/reactie van de firma vlagzo, of moet ik de vlaggenproducent zeggen of dan toch spandoekenvlaggen.nl
    of toch weer mastenenvlaggen.eu
    het bedrijf gaat dus schuil onder diverse namen,

Op internet vond ik gegevens dat dit bedrijf (vlagzo )sinds oktober 2018 failliet is verklaard maar blijkbaar op hetzelfde adres nog wel opdrachten aanneemt en geld ontvangt.
    das toch vreemd ??
    De Vlaggenproducent bv
    De beste man weet niet waar hij het over heeft. Vlagzo bv is helemaal niet failliet. De Vlaggenproducent bv is van de curator overgenomen door Vlagzo bv. Klopt dat er geen levering heeft plaatsgevonden en uitgelegd dat deze is zoekgeraakt en dat betreuren wij uiteraard en lag nimmer in onze bedoeling. In overleg besloten de betaalde factuur te crediteren en dat gebeurd ook deze week alleen verwachten wij nu wel eerst een publiekelijk excuus bij het klachtenkompas. Het is namelijk allemaal niet zo spannend en erg jammer dat een klant zo onsportief reageert en op deze manier schade probeert aan te richten.

nietwapperendevlag
inderdaad daar heeft dhr gelijk in bij deze de rectificatie: Faillissement De Vlaggenproducent B.V. te Soest Op 04-10-2018 heeft de rechtbank Utrecht de firma De Vlaggenproducent B.V., ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 59243929 in staat van faillissement verklaard, met benoeming van mr. M.C.C. Stoové tot curator. Het insolventienummer is F.16/18/441. QUOTE NAV de zojuist gekregen mail: Vanmiddag zo uitbetaling plaatsvinden, maar besloten is omdat nu niet te doen alvorens u publiekelijk uitgelegd hetgeen u over faillissementen gelogen is. Daarnaast ook verteld dat wij vorige week al meegedeeld hebben alsook vanmorgen dat de credit een feit is. Na de rectivicatie zorgen wij ervoor dat de betaling binnen een uur gedaan is. wij zijn benieuwd !

Ook een klacht indienen over De Vlaggenproducent bv?