Klacht De Volkskrant: Drie weken geen krant, geen contact

Klachtnummer
# 535335
Gebruiker
Judithvt95
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nu is het genoeg geweest. Al drie weken ontvangen we geen krant. We maken er elke week een melding van waar we daarna niks van horen en zelfs nadat we EINDELIJK iemand telefonisch te spreken kregen en die BELOOFDE ons dat vandaag wel de krant zou komen, is deze er niet. Wat gaan jullie hier concreet aan doen? Gaan jullie ons vandaag nog een krant geven? Reageer spoedig, ons geduld is op.

De oplossing

Vandaag nog een krant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Volkskrant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen