Klacht De Volkskrant: Volkskrant laat geschil escaleren.

Klachtnummer
# 533959
Gebruiker
Peter Groenescheij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor mijn dochters verjaardag schonk ik haar een gunstig geprijsd abonnement (€14 per vier weken gedurende 1 jaar). Dit betaalde ik via automatische incasso. De eerste betaling 12 september 2019 de dertiende betaling 10 augustus 2020. Nadien heeft de Volkskrant bij mij enkele keren geprobeerd geld te incasseren, wat ik terug vorderde. Nooit heeft de Volkskrant contact met mij opgenomen. Wel namen ze dat op met mijn dochter. Zij heeft enkele malen betaald voor niet ontvangen producten.
Toen ik de Volkskrant vandaag opbelde met het verzoek om uitleg, kon men niets voor mij doen voor ik betaalde. Men kon ook de automatische incasso niet stopzetten werd mij verteld. Kwalijk van de Volkrant vind ik dat zij niet communiceren met mij als betalende partij en wel met het afleveradres.

De oplossing

Ik wil dat de Volkskrant de onterecht gevorderde bedragen terugbetaald aan mijn dochter en de communicatie met mij voert.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Volkskrant?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen