Klacht De Volkskrant: Volkskrant laat geschil escaleren.

Peter Groenescheij

Voor mijn dochters verjaardag schonk ik haar een gunstig geprijsd abonnement (€14 per vier weken gedurende 1 jaar). Dit betaalde ik via automatische incasso. De eerste betaling 12 september 2019 de dertiende betaling 10 augustus 2020. Nadien heeft de Volkskrant bij mij enkele keren geprobeerd geld te incasseren, wat ik terug vorderde. Nooit heeft de Volkskrant contact met mij opgenomen. Wel namen ze dat op met mijn dochter. Zij heeft enkele malen betaald voor niet ontvangen producten.
Toen ik de Volkskrant vandaag opbelde met het verzoek om uitleg, kon men niets voor mij doen voor ik betaalde. Men kon ook de automatische incasso niet stopzetten werd mij verteld. Kwalijk van de Volkrant vind ik dat zij niet communiceren met mij als betalende partij en wel met het afleveradres.

Ik wil dat de Volkskrant de onterecht gevorderde bedragen terugbetaald aan mijn dochter en de communicatie met mij voert.

Wij vinden dat De Volkskrant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Volkskrant?