Klacht De Vuurwerkgigant: Geen vuurwerk geleverd,geen geld terug gestort,dit alsnog doen.

RATAPLAN

Op 12-12-2017 vuurwerk besteld voor 123.13,bevestiging van gekregen,kon op 28-12-2017 worden opgehaald tussen 10.00 en 10.30 bij de Molenmakershoek nr112 7328JL te Apeldoorn.Ik werd op 27-12-2017 s''avonds gebeld of ik het vuurwerk niet op kon halen,zij hadden een probleem met de sprinklerinstallatie.Ik kon dit niet,dan werd het misschien nog bezorgd die avond,niet dus. De volgende dag met mijn kleinkind die kant op om het op te halen,geen vuurwerk,een bon invullen om het nog te bezorgen.Stond daar met een huilend,teleurgesteld kleinkind,zijn centjes zaten er ook bij in.Geen goed gevoel over,dus nog maar snel bij Tuinland wat vuuwerk gehaald.Via de media hoorde wij dat de Gemeente Apeldoorn geen vergunning had verstrekt,dit was dus het probleem,op 29-12-2017 een repayorder met alle gegevens op gestuurd,daar een bevestiging van gehad,dat het geld zo spoedig mogelijk werd gerug gestort,nou dikke neus,nog niks ontvangen.[naam verwijderd door moderator] heeft niks van zich laten horen,hij leest wel de whatts app berichten ik zie dat,maar sjoegge geven ho,maar.Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie,zal niet hun prioriteit zijn.Op zijn Facebook zie ik dat er vele gedupeerden zijn,die ook boos zijn,zo ga je niet hier mee om.Stort gewoon de mensen hun geld terug,ik heb gemaild,gebeld,wat dan ook,voor mij is het nu klaar,tijd genoeg gehad.Hij heeft alle gegevens,factuurkopie,banknr,noem maar op,ik hoop dat u nog wat kunt betekenen in dit geval.
Met vriendelijke groet Mevr [naam verwijderd door moderator]

Terug storten van ons geld,en daarna hoop ik van deze man nooit meer iets te horen.

Wij vinden dat De Vuurwerkgigant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

RATAPLAN
Kreeg nu in 1 keer een mail,dat ik bij de laatste 49 mensen zat die hun geld nog moesten krijgen,ik denk naar aanleiding van jullie bericht aan hun.Nu alweer 11 dagen verder en geen geld en geen communicatie.ik denk een zoethoudertje,Hier deugt niks van.

Ook een klacht indienen over De Vuurwerkgigant?