Klacht De Waal Autogroep: Bij klachten geeft de Waal niet thuis!!!

Klachtnummer
# 397926
Gebruiker
Paulvanmol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij een klacht is de Waal nergens te bekennen. Ik ben erg ontevreden ( en dan druk ik het nog zacht uit ) over een klacht die ik bij hen heb neergelegd. Na meerdere gesprekken, ook met de bedrijfsdirecteur, gooien ze nu de deur dicht! Schrijf je een review plaatsen ze die niet omdat ik 1 ster heb gegeven! Ja zo kom ik ook wel aan een 9,2. Belachelijk! Ik ben echt heel woest, ook om het feit dat ik mijn zuurverdiende geld in een auto heb gestoken.

De oplossing

Ik wil een gesprek met de directeur om aan te geven hoe het personeel met klachten om gaat en dat mijn klacht wordt opgelost!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Waal Autogroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Waal Autogroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen