Klacht De Waal Autogroep: Nieuwe auto zit vol krassen

Klachtnummer
# 32557
Gebruiker
F. Rassuli
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 31-07-2013 heb ik een nieuwe polo bluemotion gekocht bij de De waal autogroep B.V Tiel 3 dagen later kwam ik er achter date de auto vol met krassen zit ben naar de auto bedrijf gegaan met vraag dat de auto vol met krassen zit ze zeiden van bring de auto naar een poets bedrijf waar ze de auto goed poetsen dat heb ik gedaan maar helaas de krassen gingen niet weg ben terug gegaan naar de auto bedrijf met spijt ware zei niet meer vriendelijk en waren niet breidt om over die auto de praten. heb een ze een brief gestuurt en heb terug een brief gekregen dat ze niets kunnen doen dus mijn 20000 euro is weg en heb een auto met krassen

De oplossing

graag wou ik compensatie voor de auto

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Waal Autogroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Waal Autogroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen