Klacht De Waal Autogroep: Oplichten bij reparatie

Klachtnummer
# 280835
Gebruiker
Audi a5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 november 2017 kreeg ik een storinsmelding in mijn auto, epc lampje begon te knipperen en de auto stotterde.
Dichtstbijzijnde garage was de Waal, eenmaal daar aangekomen werd de diagnose gesteld dat er een injector in cilinder 1 kapot was.
Kosten ruim €1100.- maar dit kon nog oplopen omdat er meer schade kon zijn maar dit zouden ze pas kunnen zien als het uitelkaar lag.
Ik wilde toch naar mijn eigen garage en belde de ANWB, het voertuig werd netjes naar buiten gereden door de medewerker, hierna kwam de anwb, na 10 minuten was mijn auto gerepareerd, bobine was defect!!
Ik vind dit echt oplichterij, hierna ben ik op hoge poten naar binnengestapt en eiste ik mijn geld voor diagnose terug (€46.34) en een gesprek met degene die mijn auto heeft nagekeken, deze beweerde dat de injector echt defect was.
Dus als er iemand opzoek is naar een zelfherstellende a5 neem contact met mij op ;)

De monteur van de ANWB heeft gezegd dat dit echt onmogelijk is, ook mijn eigen garage die de auto onderhoudt heeft me gezegd dat ze mij probeerden te tillen.

Ik kom hier nooit meer, en zal het zeker ook aan iedereen doorgeven.

De oplossing

Geen mensen meer oplichten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Waal Autogroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Waal Autogroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen