Klacht De Waswacht: ik voel me bedonderd

Klachtnummer
# 46769
Gebruiker
j
Datum
0 reacties

Details

De klacht

de was wacht heeft onze droger gemaakt dachten ze, maar dat was niet goed. Ik heb toen 127.00 euro betaald, heb ze weer op gebeld en ze zeiden dat er een nieuwe print plaat in moest. En dat dat verrekend werd met het bedrag wat ik al had betaald. Ik wacht bijna al een half jaar op die print. Heb gebeld en zei zouden AEG bellen voor een oplossing, maar het is geen oplossing ik kan een nieuwe droger krijgen waar ik nog 175.00 euro op toe moet betalen dus ik betaal voor die droger 302.00 euro, terwijl hij in de winkel 366.00 kost. Mijn eigen droger van 2009 heeft mij toen 479.00 euro gekost, wij zeiden doe dan onze 75.00 euro maar terug dan maar dat krijgen we ook niet terug. Hij zei dat AEG beslist niet lager wilde dan 250.00 euro .heb zelf AEG gebeld en ze hebben mij daar heel goed te woord gestaan. Ze hebben voor mij alles uitgezocht wat ze konden en ik kon de zelfde droger voor 161.00 euro van ze krijgen. dus voel me nu genaaid door de was wacht.

I

De oplossing

Ik zou graag mij 75.00 euro terug willen hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties