Klacht De Weerd design: slechte afwerking,waardeloze bezorging,geen aankoopbewijs,geen service,bij telefinisch contact wordt de hoorn erop gegooid

pluym

Tafels besteld, werden gebracht door 1 persoon(8-2-2014)ik moest met zere handen helpen tillen,geen aankoopbon gehad,tafels waren slecht afgewerkt,waren totaal niet wat ik me had voorgesteld.Ik heb direct erna winkel gebeld met vraag voor retour,zelfs voor een minder bedrag dan wij hadden betaald,deed hij niet,ik moest ze maar op marktplaats zetten zei hij.12-2-2014 weer gebeld,aangegeven dat er wettelijk zichtermijn is van7 dagen,had hij geen boodschap aan,en gooide de telefoon erop.Sms erachteraan gestuurd,met verzoek tafels terug te brengen en het volledige bedrag€380+€60bezorgkosten) te retourneren,of dat hij ze op kwam halen,en wij kosten van €60 zouden betalen,maar geen reaktie.Gedownloade brief gemaild,met herhaling van ons recht op een zichtermijn en retour-recht,maar tot op heden,zoals verwacht , geen reaktie

Tafels retour,aankoopbedrag retour(€440)en kosten voor retourneren (€60) voor onze rekening

Wij vinden dat De Weerd design hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!