Klacht De Welpenhoeve: Netjes besteld en betaald via de webwinkel maar NIET geleverd

E van Duijn

Deze "slimme" ondernemer heeft 2 webwinkels https://www.de-welpenhoeve.nl/ en https://www.voordelighondenvoer.com Met deze 2 websites neemt hij de klant al in de maling want de ene webshop is vele malen duurder dan de andere! Hij dacht slim te zijn en heeft de webwinkel van de dure site gekopieerd naar de andere site. Hij heeft daar de prijzen drastich verlaagd maar is vergeten om de zogenaamde kortingscodes van de veel te dure webwinkel te blokkeren op zijn stunt webwinkel. Ik heb daar netjes een bestelling geplaatst, de kortingscode ingevuld en betaald. Dit ging allemaal prima alleen gaf de webwinkel aan dat ik de bestelling af moest halen. Ik heb netjes een e-mail gestuurd aan info@voordelighondenvoer.com met als bijlage de gedane bestelling met daarop alle bedragen en ook de korting. Ik kreeg, op een zondagavond, snel antwoord van [tekst verwijderd door moderator]: "Alle goederen waar een vrachtwagen bij staan worden verstuurd met post.nl Omdat dit eerst een afhaalsite was en wij daar nog mee bezig zijn geeft hij dit aan" Vervolgens heb ik een tweede e-mail gestuurd met deze vraag: "Er staat een vrachtwagen bij met gratis. Dus als ik de order die je in de bijlage vind bestel wordt deze gewoon verzonden?" Hierop kreeg ik weer vrij snel een, al lichtelijk geïrriteerd, antwoord van [tekst verwijderd door moderator]: "Zoals ik hieronder al heb uitgelegd alle goederen waar een vrachtwagen bij staat worden verstuurd met post.nl"
Vervolgens heb ik de bestelling geplaatst en netjes betaald.
Tot mijn verbazing kreeg ik op maandag dit antwoord van de Hondenfavoriet: "Hallo [tekst verwijderd door moderator]. Ik zie dat u bij deze shop ook de korting heeft afgehaald van smolke die is daar niet voor die is alleen voor de webwinkel de welpenhoeve. Bestelling gaan wij dan ook niet versturen dit kost ons namelijk zo geld en betalen wij een deel van de brokken voor uw hond met vriendelijke groet [tekst verwijderd door moderator]"
Deze [tekst verwijderd door moderator] verwijt mij dus dat ik de korting heb ingevoerd en dat dit niet mag: WAT HELEMAAL NERGENS STAAT en ook gewoon geaccepteerd wordt in de webwinkel!! Ik heb 3 hele nette e-mails gestuurd waarin in aangeef dat ik niets verkeerds heb gedaan en dat ik de levering graag tegemoet zag. Ik zal u de rest van de onzinnige antwoorden van [tekst verwijderd door moderator] besparen maar hij gaf duidelijk aan dat hij niet met mij in discussie wilde. Dat ik zijn eigen [tekst verwijderd door moderator] fout aan het licht heb gebracht en hem behoed heb voor nog meer TERECHTE bestellingen wilde hij niet inzien. Ik heb hem meerdere malen voorgesteld om dan me

Met een acceptabele oplossing komen en alsnog leveren!
Deze ondernemer komt met allerlei onzinnige excuses en verhalen waardoor de hele zaak steeds dubieuzer wordt. Hij zegt dat het ene bedrijf in Duitsland zit en het andere bedrijf in Nederland. Zijn de fabrikanten op de hoogte van deze parallelle import en oneerlijke concurrentie? Waarschijnlijk niet! Ik heb het Duitse bedrijf betaald via Ideal aan De Welpenhoeve via MultiSafepay. Zijn dit dan 2 verschillende bedrijven? Deze ondernemer denkt ook dat ik de verbanden tussen de 2 bedrijven zelf verzonnen heb maar 10 seconden Googelen en je bent erachter. Ik val in herhaling maar ik heb deze ondernemer netjes een email gestuurd met een screenshot van de GEACCEPTEERDE order INCLUSIEF GACCEPTEERDE KORTINGSCODE. Ook heb ik gevraagd of de op de screenshot zichtbare order geleverd zou worden en daar heeft hij positief op gereageerd. De order is netjes doorgekomen en ik heb daarvan via email een bevestiging ontvangen. Ik kan nog veel meer onwaarheden AANTONEN maar dit tekstblok is te klein !!

De Welpenhoeve
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over De Welpenhoeve?