Opgelost door De Welpenhoeve: Perfecte en snelle service!

Kan niet beter.

Ik heb geen klacht, alleen maar felicitaties voor het team De Welpenhoeve. Heb daar een hondenfietskar bestelt en via Track&Trace kon ik zien dat deze onderweg was naar Spanje, de transporteur (wil hierbij zijn naam niet noemen) was zich schromelijk aan het vergissen.
Heb dit gemeld aan De Welpenhoeve en kreeg onmiddellijk een bericht terug van Richard, dat zij niet gingen wachten tot dat die hondenfietskar terug was, zij gingen mij onmiddellijk een nieuwe opsturen. 24 uur later was deze bij ons thuis geleverd. En wat betreft 2 verschillende websites, oh ja,dit gebeurt meer en meer gezien vanuit commercieel oogpunt, voor mij is daar is niks mis mee, klant koopt waar hij wil. Nogmaals een dikke proficiat aan Richard en zijn team.

Dat mijn review verschijnt, dank bij voorbaat.
Ik heb bij de De Welpenhoeve nooit een klacht gehad. Wij zijn super tevreden over hun uitstekende service.

De Welpenhoeve is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over De Welpenhoeve?