Opgelost door De Welpenhoeve: Perfecte en snelle service!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 473813
Gebruiker
Kan niet beter.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb geen klacht, alleen maar felicitaties voor het team De Welpenhoeve. Heb daar een hondenfietskar bestelt en via Track&Trace kon ik zien dat deze onderweg was naar Spanje, de transporteur (wil hierbij zijn naam niet noemen) was zich schromelijk aan het vergissen.
Heb dit gemeld aan De Welpenhoeve en kreeg onmiddellijk een bericht terug van Richard, dat zij niet gingen wachten tot dat die hondenfietskar terug was, zij gingen mij onmiddellijk een nieuwe opsturen. 24 uur later was deze bij ons thuis geleverd. En wat betreft 2 verschillende websites, oh ja,dit gebeurt meer en meer gezien vanuit commercieel oogpunt, voor mij is daar is niks mis mee, klant koopt waar hij wil. Nogmaals een dikke proficiat aan Richard en zijn team.

Gewenste oplossing

Dat mijn review verschijnt, dank bij voorbaat.
Geboden oplossing
Ik heb bij de De Welpenhoeve nooit een klacht gehad. Wij zijn super tevreden over hun uitstekende service.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Welpenhoeve is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Welpenhoeve?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen