Opgelost door De Wielewaal Caravans: Bij een defect aan de frigo doen ze bij de Wielewaal nog de moeite niet om vervangstukken te zoeken

Carlos Verkaemer

In 2011 chalet gekocht en geplaatst op campling Zeebad in Breskens, verplicht geleverd door de Wielewaal. Nu is een scharnier defect van de frigo.Bij navraag bij de Wielewaal of ik een nieuw scharnier kon kopen of bestellen, werd ik op een botte manier wandelen gestuurd, zo van 'je moet het maar eens vragen waar ze frigos verkopen' tot 'wij trekken ons daar niet van aan' en 'we kunnen toch niet alle onderdelen in voorraad hebben. Na een dank voor de service kreeg ik een 'graag gedaan' als antwoord.

Van de Wielewaal verwacht ik geen hulp meer, service ligt niet hoog in hun vaandel. Ik zal maar elders een inbouwfrigo kopen en laten installeren.
Misverstand in de communicatie. Al bij al blijf ik bij mijn besluit, dat voor kleine problemen met door hun verkochte caravan, zij de moeite niet doen om een oplossing te beginnen zoeken. Verder is voor mij de zaak opgelost, met wederzijdse excuses.De nodige onderdelen heb ik zelf ondertussen besteld via internet.

De Wielewaal Caravans
    Ik wil hier graag op reageren. Deze klant kwam binnen met de vraag, of wij een scharnier hadden liggen van koelkast die in een caravan zit van een caravan die deze kant bij ons in 2011 gekocht had,toen ik zij dat ik deze niet had liggen , werd deze klant onvriendelijk, volgens hem moesten wij dit op voorraad hebben. en dat dit geen service was, wij kunnen niet van elke caravan die bij ons verkocht word alle onderdelen op voorraad hebben, Ik heb ondertussen vernomen dat dit onderdeel waarschijnlijk bij de Firma Belderok te Oostburg is te verkrijgen

Ook een klacht indienen over De Wielewaal Caravans?