Klacht De Wiltfang: tuinhandschoenen met verschillende maten

Klaartje

In april 2013 heb ik mooie leren tuinhandschoenen bij de Wiltfang gekocht. Maat 7, voor mijn kleine handen. Ik paste de rechter handschoen (dat was de enige dat kon, vanwege het verpakking). Na een paar keer ermee te hebben gewerkt, blijkt dat de linker handschoen (die ik niet kon passen) zowat een maatje groter is. Hij glijdt zelfs van mijn hand af. Op 23 mei 2013 stuurde ik foto's om het verschil in maat te laten zien. Op aanraden van de verkoper heb ik de tuinhandschoenen teruggestuurd begin juni zodat ze met de fabrikant konden praten. Ik hoor verder niets. Op 18 september stuur ik een email om de status mijn klacht te horen. De Wiltfang reageert: "In de handschoenen zit helaas een productiefout. Omdat de handschoenen al te gebruikt zijn, kunnen wij helaas niets meer declareren bij de leverancier."

Ik vraag mijn geld terug of handschoenen in de juiste maat zonder productie fout.

Wij vinden dat De Wiltfang hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Wiltfang?