Opgelost door De Wit Schijndel: Helft van het aankoop bedrag terug ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 267984
Gebruiker
P.J.J. Hubers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb na telefonisch contact 2 TL lampjes terug gestuurd en zou het geld (€31,98) terug krijgen, maar heb op 15 juni slechts het geld van 1 lampje (€15,99) teruggestort gekregen.
Weer gebeld, maar 3x een half uur aan de telefoon gehangen, geen reactie.
Toen 5x een e-mail gestuurd, geen reactie.

De oplossing

Restant van het bedrag terugstorten.

3 reacties

  1. Auteur
    De Wit Schijndel
    Datum
    Beste P.J.J. Hubers,

    Excuses voor de bereikbaarheid. Dit is bij ons bekend maar helaas niet te verbeteren op dit moment.
    https://www.dewitschijndel.nl/veelgestelde-vragen/#antwoordtermijn

    We zoeken het uit en komen er zo snel mogelijk bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,

    De Wit Schijndel
  2. Auteur
    De Wit Schijndel
    Datum
    Beste P.J.J. Hubers,

    We hebben het uitgezocht en er is inderdaad slechts 1 artikel terugbetaald. We hebben vandaag de opdracht gegeven het tweede artikel ook alsnog terug te betalen. Dit kan een paar werkdagen duren, afhankelijk van de bank.

    Onze excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    De Wit Schijndel
  3. Auteur
    P.J.J. Hubers
    Datum
    Restant van het bedrag inmiddels ontvangen.
    Alleen jammer dan het niet meteen geregeld kon worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.J.J. Hubers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Restant bedrag ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Wit Schijndel?