Klacht De Wit Schijndel: Verkoopinformatie is niet volledig zodat de consument een goede overweging kan maken.

Dhr. Segers

Coleman Event Shelter XL partytent 450 x 450 voor 168,00 euro aangekocht, na 12 weken gebruik zit er diverse gaatjes in het tent doek en aan de zijkanten op de naad aan het scheuren.

Reactie de Wit:
Hoeveel weken heeft deze event shelter buiten gestaan?
Wij merken dat de laatste jaren de zomer veel intenser worden.
Door uv licht slijt het doek.(Alles slijt door uv licht)
Wij geven op alle polyester buitendoeken een gemiddelde van 5 tot 15 sta weken.
Gemiddeld 5 jaar met een gebruik van 3 wkn per jaar.

Onze opmerking hierop was dat vreemd is dat deze informatie negers vermeld stond toen wij de tent zijn bezichtigen in hun zaak. Dit had onze afweging om deze tent de überhaupt te kopen zeker negatief beïnvloed (wij hadden hem nooit gekocht). Hadden dan wel naar een parasol gekeken.
De firma erkend dat het er niet erbij stond en doet het volgende voorstel:
Dan stel ik het volgende voor.

Een nieuw buiten dak kost € 100,-
Dan kan ik u deze leveren voor € 50,-
Is dat een idee?

Nog eens 50 euro voor maar max 15 weken "plezier", is voor ons geen oplossing. Men moet deze informatie bij het artikel plaatsen zodat de consument een juist duurzame overweging kan maken.

Wij zouden graag zien dat de Wit de consument volledig informeert en zo duurzame aankopen stimuleert. Graag zouden wij ons geld (cadeau voor onze schoonmoeder) terug ontvangen.

De Wit Schijndel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Dhr. Segers
Niet eens een reactie

Ook een klacht indienen over De Wit Schijndel?