Klacht De Wit Schijndel: Zeer slechte communicatie

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 266178
Gebruiker
Jacobdordt
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Woensdag 28 juni 2017 een aantal artikelen besteld welke alle op voorraad zijn volgens eigen opgave. Geen bericht ontvangen dat het niet op voorraad was dus verwacht ik dat de artikelen met drie dagen in huis moet zijn. Het bedrijf gebeld en gemaild maar krijg geen contact dus ook niet op de mail. Al wel betaald. Als ik andere recensies lees, blijkt het bij De Wit normaal te zijn om niks van zich te laten horen.

Gewenste oplossing

Zo spoedig mogelijk afzending van de artikelen in goede conditie
Geboden oplossing
Nog steeds niets van De Wit Schijndel gehoord. Mailen of bellen heeft geen zin, wordt niet beantwoord of sta je in de "wacht". Artikel wel gehad maar denkt zonder reactie alles afgedaan te hebben. Beslist niet correct.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Wit Schijndel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jacobdordt
    Datum
    Ik heb tot op heden geen reactie gehad op welke mail dan ook naar de Wit in Schijndel.
    Communicatie schijnt bij dit bedrijf niet voor te komen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over De Wit Schijndel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen