Klacht De Witgoed Expert: Foute diagnose, niet repareren Vaatwasser. Wil geld terug maar krijg geen gehoor.

# 195976
Inge van Blanken

Begin september is onze vaatwasser voor reparatie door jullie opgehaald. Waterpomp was stuk, maar het was de moeite waard om hem te laten maken.

Na een maand bellen, kwam de machine 8 oktober weer terug. Nadat de monteurs wegwaren bleek dat hij het nog niet deed.
Jullie monteur kwam en constateerde een prop in de afvoerslang, foutje van de eerste monteurs.
Nadat deze monteur wegwas bleek dat de machine het nog niet deed. Probleem 1 was terug.
De volgende monteur die kwam, beweerde dat het lag aan de waterdruk en wilde niks meer doen.

We hebben 290 euro betaald voor het repareren van de machine, de machine is niet gerepareerd.
Bij een second opinion van een lokaal bedrijf bleek dat de machine niet te repareren was en dat er dingen stuk waren/misten. (we hebben hier een verklaring van)

Jullie telefoniste vroeg mij te mailen met de klacht. Het geld (incl second opinion kosten) zou terug gestort worden. Ik heb inmiddels een aantal keer gemaild maar er gebeurd niets.

Inmiddels zit er een andere vaatwasser in die het prima doet. Ik wil graag mijn geld terug.
290 euro voor het niet repareren van mijn vaatwasser, 65 euro voor de second opinion.
Ik zal geen kosten in rekening brengen voor het kapot maken van de machine.

N.a.v. deze vervelende situatie ben ik eens gaan googlen. Ik zag dat jullie eigenaar Maher Farouk Aly Abdelaziz met zijn vorige bedrijf "De Molen snelservice", opgeheven in juni dit jaar, slecht in het nieuws is geweest (o.a. Radar). https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=16&t=146823

Mevr. S. (Sara) de Vries, werkt nog steeds voor onderstaande bedrijven.
Dit bedrijf handelt onder verschillende namen;
de Witgoed Expert
Witgoed-monteur-Amersfoort
en nog meer vermoed ik.

De Witgoed Expert
    Geachte mevrouw Blanken ,

Naar aanleiding van u klacht. U heeft vanochtend met een van mijn collages gesproken omdat volgens u de betaling niet was voldaan , na een onderzoek was het naar een verkeerd rekening nummer gestort. Ik heb opdracht gegeven aan mijn collega dat het vandaag overgemaakt moet worden.Als het goed is heeft u die ook gezien.

Wilt u ook zo vriendelijk zijn om u klacht aan te passen.

met vriendelijke groet,

Mariska van dijk

Hoi Mariska,

Zodra het geld op mijn rekening staat zal ik deze klacht aanpassen.

Inge van Blanken

Ook een klacht indienen over De Witgoed Expert?