Klacht De Witgoed Expert: Geld terug na slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 122712
Gebruiker
F.T. Velden
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na indienen van onze klacht belooft het bedrijf ons geld terug te storten. Dit is tot op heden, nu bijna vier maanden later, nog niet gebeurd. Mails en telefoontjes worden niet meer beantwoord.

Mail van witgoedservice na indienen van mijn klacht:
Het spijt ons zeer dat het zo is gegaan.

Ik ga het in behandeling nemen , en we zorgen er voor dat u uw volledige bedrag terug krijgt.

Kunt u postcode naam en iban nummer mailen.

De betaling worden binnen 30 dagen gedaan.

Met vriendelijke groet,


Witgoedservice

De oplossing

Geld terug!

5 reacties

  1. Auteur
    F.T. Velden
    Datum
    [Geplaatst op: 09-08-2015, 1 jaar 1 maand geleden]
    Inmiddels wachten we dus al meer dan een jaar op ons geld.
    Sharissa en Sarah beloven van alles, geven elkaar de schuld, maar uiteindelijk zijn we nog steeds niet geholpen.
  2. Auteur
    De Witgoed Expert
    Datum
    Geachte Mevrouw Van der velden ,

    Spijtig om dat te horen. Wij zullen er achter aangaan, mocht het inderdaad nog niet betaald zijn dan gaan we dat direct overmaken.

    Mvg ,
    witgoed
  3. Auteur
    F.T. Velden
    Datum
    Dit bericht hebben we nu al zo vaak gekregen.
    Hier hebben we zo weinig aan.
  4. Auteur
    De Witgoed Expert
    Datum
    Goededag mevrouw Van der Belden,

    Uit uw bericht maak ik op dat de betaling nog niet is uitgevoerd. Ik zal contact opnemen met de financiële afdeling en ervoor zorgen dat de betaling binnen 3 werkdagen zal worden uitgevoerd.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik,

    Met vriendelijke groet,

    Dounya van Dijk
  5. Auteur
    F.T. Velden
    Datum
    Meer dan een jaar moeten wachten en nog steeds geen geld terug gekregen. Wel 1000 beloftes.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.T. Velden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over De Witgoed Expert?