Klacht De Witgoed Expert: Reparatieopdracht ondeugdelijk uitgevoerd, verkeerde opgave en analyse storing vaatwasser, geen terugvergoeding vooruitbetaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182830
Gebruiker
Koolstra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Monteur stelde onjuiste diagnose van storing vaatwasmachine en probeerde ons een nieuwe waatwasser te verkopen op ondeugdelijke gronden, verduisterde het pompmechanisme van de vaatwasser. Bedrijf weigert vooruitbetaling terug te betalen.

De oplossing

Terugbetaling van vooruitbetaling ad 100 euro in contanten en compensatie voor schade hersteld door Reparatiedienst van Bosch ad euro 205,92.

1 reactie

  1. Auteur
    Koolstra
    Datum
    Door het bedrijf is niet gereageerd, ondanks onze email verzoeken en onze aangetekende brief aan het bedrijf. Wij zijn 100 euro armer en zijn opgelicht. Daarnaast heeft de monteur een belangrijk onderdeel van de vaatwasser zonder ons medeweten meegenomen d.i. ontvreemd waardoor nog meer schade ontstond.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koolstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry