Klacht De Witgoed Expert: Slechte service en onkundig

Mjmetter

Telefonisch een afspraak gemaakt voor reparatie van onze wasdroger, ze zouden tussen 10 en 4 komen en eerst bellen. Om 4 uur niks gehoord dus zelf gebeld, telefoniste wist van niks maar zou terugbellen. Uiteindelijk zelf maar weer gebeld om 5 uur, nog niks bekend. Om kwart over 5 gebeld door de monteur dat ze er over 15 minuten zullen zijn. Uiteindelijk kwamen ze om 5 voor 6. Vervolgens legt mijn vrouw het probleem uit waar hij nauwelijks naar luistert en besluit dat het probleem in een sensor zit, ondanks dat hij het probleem niet heeft zien optreden. Kosten 269,- + 69,- voor het onderzoek, waarbij hij niks heeft bekeken of opengemaakt, het probleem niet heeft zien optreden en het zelfs telkens over Siemens heeft terwijl het om een Samsung gaat. Als ik aangeef dat ik dan eerst wil bellen omdat we wellicht nog garantie hebben moet ik direct afrekenen voor het onderzoek en gaan ze er zo snel mogelijk vandoor.
Al met al ongelooflijk slechte service en onkundige monteurs.

Een kosteloos en gedegen consult uitgevoerd door een kundige monteur.

Ook een klacht indienen over De Witgoed Expert?