Klacht De Witgoed Expert: Slechte service en onkundig

Klachtnummer
# 184294
Gebruiker
Mjmetter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonisch een afspraak gemaakt voor reparatie van onze wasdroger, ze zouden tussen 10 en 4 komen en eerst bellen. Om 4 uur niks gehoord dus zelf gebeld, telefoniste wist van niks maar zou terugbellen. Uiteindelijk zelf maar weer gebeld om 5 uur, nog niks bekend. Om kwart over 5 gebeld door de monteur dat ze er over 15 minuten zullen zijn. Uiteindelijk kwamen ze om 5 voor 6. Vervolgens legt mijn vrouw het probleem uit waar hij nauwelijks naar luistert en besluit dat het probleem in een sensor zit, ondanks dat hij het probleem niet heeft zien optreden. Kosten 269,- + 69,- voor het onderzoek, waarbij hij niks heeft bekeken of opengemaakt, het probleem niet heeft zien optreden en het zelfs telkens over Siemens heeft terwijl het om een Samsung gaat. Als ik aangeef dat ik dan eerst wil bellen omdat we wellicht nog garantie hebben moet ik direct afrekenen voor het onderzoek en gaan ze er zo snel mogelijk vandoor.
Al met al ongelooflijk slechte service en onkundige monteurs.

De oplossing

Een kosteloos en gedegen consult uitgevoerd door een kundige monteur.

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Witgoed Expert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen