Opgelost door De-wolshop.nl: Bestelling niet geleverd.
Details
Klacht
Op 29-07-2017 heb ik een bestelling gedaan bij www.wolshop.yarnshopping.com ook wel bekend als www.de-Wolshop.nl.Het geld heb ik direct overgemaakt naar E.Lijnbach uit Alphen aan de Rijn. Tot op heden heb ik niets ontvangen.
De telefoon wordt niet opgenomen.
Mail wordt niet beantwoord.
Messenger wordt niet beantwoord.
Internetbedrijven zijn verplicht zich te houden aan een maximale levertijd van 30 dagen, maar daar zitten ze nu al ruimschoots overheen.
Gewenste oplossing
Ik wil óf mijn bestelling 2 pakketjes van ieder 6 bollen Linen Light Grey binnen afzienbare tijd óf mijn geld terug €22,92. Bovendien zou ik graag excuses hebben.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.