Klacht De-wolshop.nl: Wel betaald, maar niets ontvangen
Details
Klacht
Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij https://wolshop.yarnshopping.com, alias de wolshop. Ik heb meteen betaald, in de mail staat:"Doorgaans verzenden wij de zelfde dag waarop betaling door ons is ontvangen.
Dit geld voor betalingen ontvangen van maandag t/m vrijdag tot 15:00 uur.
Betalingen ontvangen na 15:00 uur worden de eerstvolgende werkdag verzonden (maandag t/m vrijdag)".
Dat overschrijven duurt hooguit 3 á 4 dagen, maar tot op heden heb ik nog niets mogen vernemen. Ook op de mail wordt niet gereageerd. (Als u nog vragen heeft over uw bestelling dan kunt u ons bereiken per e-mail
wolshop@lijbrandt.nl)
Omdat ik argwaan ging krijgen ben ik maar eens op internet gaan zoeken wat dit eigenlijk voor een 'bedrijf' is. Nou, dat had ik beter vooraf kunnen doen. Overal lees ik hetzelfde, wel betaald, niet geleverd én uiteraard krijgt niemand een reactie, zowel telefonisch (0172-747595) niet als per mail.
https://www.facebook.com/search/top/?q=wolshop%20yarnshopping
https://www.klacht.nl/de-wolshop/
Y. Lijnbach te Alphen aan den Rijn heeft voor zover ik kan vinden de klachten tot nog toe niet fatsoenlijk weten af te handelen of daar ook enige moeite toe gedaan.
Daarnaast vraag ik mij ook af waar toch die schreeuwend hoge verzendkosten vandaar komen. €12,25 voor een paar bolletjes garen.
Gewenste oplossing
Ik wil natuurlijk de bamboe garens die ik besteld heb, uiteraard wel van goede kwaliteit. Mijn donkerbruin vermoeden zegt dat ik die niet geleverd ga krijgen, dan wil ik mijn geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.