Klacht De Woondetective: Niet meer inloggen na betaling

Rick

Ik heb mij ingeschreven bij woondetective.nl en heb hier betaald voor 1 maand, tevens heb ik een extra betaling gedaan om op meer woningen te kunnen reageren, middels de Woondetective XL. Ik kan mij echter niet meer inloggen op de site, nadat ik op meerdere woningen had gereageerd. De enige optie die ik nog had was het opvragen van een nieuw wachtwoord, en dit heb ik ook gedaan. Deze zou naar mijn email-adres worden gestuurd, maar ik krijg niks binnen. Heb dit nu al meermaals over meerdere dagen geprobeerd. Vervolgens 3x een klacht ingediend middels 'contact' op de site, ook hier krijg ik geen respons op. Er is geen telefoonnummer of email-adres bekend. Ik heb via de facebook pagina contact gezocht, maar ook hier geen reactie. Ik wil zsm mijn geld teruggestort zien, aangezien ik helemaal niks kan op deze website! Er staat website van het jaar 2011 en 2012, maar in 2016 is het een niet werkende site geworden!

Ik wil mijn inschrijfgeld, van zowel de reguliere als de XL, teruggestort zien!

Wij vinden dat De Woondetective hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!