Klacht De Woonfabriek: Levering stoelen 7 maanden na afgesproken leverdatum zonder overleg/ contact hierover

Cge

In februari 2013 heb ik tafelstoelen besteld die half mei 2013 geleverd zouden worden. Omdat ik niets meer hoor van de woonfabriek bel ik in mei 2013 een aantal keer met de winkel en er wordt mij verzekerd dat de bestelling op Tijd is en dat ik snel bericht krijg dat de stoelen opgehaald kunnen worden. Echter ik hoor niets meer tot december 2013. In mei 2013 had ik de stoelen nodig en ik heb noodgedwongen een andere oplossing moeten zoeken omdat de stoelen niet geleverd werden. 7 maanden later zegt de woonfabriek dat de stoelen er zijn en of ik ze wil betalen en ophalen. Ik heb uitgelegd dat ze hun afspraken niet zij nagekomen en dat ik een andere oplossing hebben moeten regelen maar volgens hen was ik akkoord gegaan met de vertraging, wat pertinent niet waar is. De woonfabriek heeft tussen februari 2013 en december 2013 geen contact met mij gezocht. Ik heb zelf in mei gebeld en toen werd mij verzekerd dat er geen sprake van vertraging was en dat ik snel bericht zou krijgen.

Dat de woonfabriek betere service verleent en excuses aanbiedt voor de onjuistheden in hun emails van december en mij niet langer vraagt de (zonder overleg) 7 maanden te laat geleverde stoelen op te halen en te betalen. En tegemoetkoming voor het feit dat ik doordat zij zich niet aan de afspraken hebben gehouden mij in de problemen hebben gebracht.

Wij vinden dat De Woonfabriek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over De Woonfabriek?