Klacht De Woonfabriek: Levering verkeerde poten bankstel.

Klachtnummer
# 60683
Gebruiker
Y.A. Teffer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar heb ik een bankstel in Amsterdam gekocht. Dit is in januari geleverd, maar met de verkeerde poten. Ik ben op 1 maart langs geweest in de winkel. Daar hadden ze wel de goede poten binnen gekregen, maar niet het juiste aantal. Deze heb ik niet meekregen, omdat eerst het juiste aantal geleverd moest zijn. Ook heb ik verschillende malen gemaild met het verzoek de poten zo spoedig mogelijk te leveren.


Gewenste oplossing

Ik wens dat de poten zo spoedig mogelijk geleverd worden. Indien dit niet gebeurd dan wil ik de meerprijs voor deze poten retour krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Woonfabriek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Woonfabriek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen