Klacht De Woonfabriek: Staande lamp niet meer leverbaar en aanbetaling nog steeds niet terug

Klachtnummer
# 171674
Gebruiker
Cetre
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij woonfabriek een staande lamp besteld op 18 mei 2016.
Na enkele dagen ingesproken bericht dat lamp niet meer leverbaar is, als alternatief mocht ik het gedeukte showroommodel kopen met 15% korting.
Natuurlijk ben ik hier niet mee accoord gegaan en heb gevraagd om terugstorting van de aanbetaling.
Dit blijkt echter niet zo eenvoudig te realiseren!
Aan de kassa worden geen terugbetalingen gedaan ( ontvangen wel natuurlijk)
Sevice afdeling is nooit bereikbaar en op de financiële afdeling zegt men alle begrip te hebben voor mijn verzoek om terugbetaling en zullen ze hun best doen om dit te realiseren ???
Tot op heden is dit nog steeds niet gelukt.
Kortom een winkel die een hoop ergenis oproept .
Binnenkort maar weer eens bellen en anders met enige dwang geld ophalen in de winkel.

Gewenste oplossing

Onmiddelijk aanbetaling terugstorten als product niet geleverd kan worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Woonfabriek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Woonfabriek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen