Klacht De Woonfabriek: Stoel niet compleet geleverd

Klachtnummer
# 87964
Gebruiker
JM
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De levering van de meubels word eerst per email naar achteren geschoven. Na een paar pittige Emails over de communicatie komen deze toch eerder.
Vervolgens word een van de stoelen zonder schroeven geleverd, geen contact te krijgen met de Woonfabriek, alleen per email waar dan niet op gereageerd wordt.
Kopen het dure gold pakket tbv levering erbij. Kan de bank niet naar boven is dat ons probleem. Nooit is er in de winkel gevraagd of deze bank zou passen of dat er eerst gemeten moest worden. Ook hierop geen reactie.
Kortom slechte levering, ondanks dat JP netjes heeft gewerkt. Maar communicatie met de woonfabriek is bijzonder slecht!!

Gewenste oplossing

Schroeven leveren en nadenken over een goede tegemoetkoming voor de extra kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Woonfabriek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Woonfabriek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen