Klacht De Woonfabriek: Stoelen vallen uit elkaar: retour, maar geen geld terug!

Klachtnummer
# 51911
Gebruiker
Laurette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In augustus hebben wij 6 stoelen besteld, die in september worden geleverd.
Na 1 dag zijn 2 stoelen stuk (ze vallen gewoon uit elkaar als je erop gaat zitten!), na een week 4 van de 6.
Direct een klacht ingediend op 22 september 2013.
We willen ons geld terug, maar leverancier wil nieuwe stoelen leveren.
Na 10 (!) emails, waarop nauwelijks wordt gereageerd ontvangen wij in december 2013 de nieuwe stoelen.
Binnen 1 dag valt de eerste stoel uit elkaar (iemand heeft zich flink bezeerd!) en binnen 3 dagen zijn er alweer 3 stuk.
Wij willen ons geld terug en hebben direct een email gestuurd.
Wederom duurt het een hele maand voor de stoelen worden opgehaald: 13 januari 2014. Het geld zou binnen 5 werkdagen worden teruggestort.
Inmiddels is het 22 februari 2014, hebben wij alweer 3 emails gestuurd, maar krijgen geen reactie meer en hebben ook ons geld niet teruggezien.
De woonfabriek is alleen via email bereikbaar en reageert rustig weken niet op vragen, klachten of opmerkingen.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk ons geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Woonfabriek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Woonfabriek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen