Klacht De woonstee: Valse beloften en geen communicatie

Ilse

Op 15 februari een stoel gekocht. Levertijd zou ongeveer 8 weken zijn.
Als ik in april bel hoe het ervoor staat, krijg ik te horen dat de stoel in de week van 28 april kom.
Als ik begin mei bel om te vragen wat er aan de hand is, gooit de eigenaar alles op Corona. Ik geef aan dat een telefoontje netjes zou zijn geweest, maar daar kon meneer niet aanbeginnen.
Hij beloofd contact op te nemen met de fabriek, deze blijken nog niet eens begonnen te zijn aan de stoel. Maar eind mei moet de stoel echt klaar zijn en bij mij binnen staan. Het is nu 30 mei, begin van het pinksterweekend, dus ook eind mei is niet gelukt.
Helaas niets gehoord van de woonstee. Ik heb geprobeerd om de koop te annuleren, maar dat kon absoluut niet. Na 16 weken wachten en geen enkele communicatie, is mijn kookpunt wel bereikt.

Ik zou willen dat er gecommuniceerd wordt. Hou me op de hoogte , dat is een kleine moeite.
Excuses maken zou ook zeer welkom zijn, aangezien ze hun beloftes niet nakomen.
Liefst zou ik de koop annuleren, want dit voelt totaal niet meer prettig.

Wij vinden dat De woonstee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ilse
Eigenaar geeft aan dat het product later geleverd wordt. En zegt dat ik dan iets heb om naar uit te kijken. Excuses kent mijnheer niet. Eens maar nooit meer naar de woonstee.

Ook een klacht indienen over De woonstee?