Opgelost door De Worstenspecialist: geen levering of terug betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24731
Gebruiker
tex52
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 6 maart een paardeworst besteld en een leverworst en bloed worst
dit kon niet meer gelevert worden ,kreeg op 16 maart bericht dat dit niet leverbaar was ,en mijn geld zou terug gestort worden ,ik berichte terug doe dan maar twee paarden worsten kreeg 19 Maart antwoord doen we ,ik heb maandag verse
nu 8 april nog steeds niks ontvangen ,heb op gebeld kreeg iemand anders aan de lijn .belde later weer naar het 06 nummer ,en vroeg, ik word toch niet opgelicht he ,want dan doe ik aangifte ,zijn antwoord lachend ,nee ,daar zijn wij te groot voor , krijg nu geen antwoord meer op mijn mails ,dit bedrijf is echt niet goed bezig ..

De oplossing

binnen een week ,mijn twee paarden worsten of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Worstenspecialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tex52
Datum
Uiteindelijke oplossing
zijn Broer heeft mij het geld terug betaald ,dus is opgelost na vele jaren wachten
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over De Worstenspecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen