Klacht De Worstenspecialist: Geen levering van betaald artikel.

Klachtnummer
# 24233
Gebruiker
n.v.t.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11`feb. j.l. 1 kilo schwarzwalderschinken besteld en uiteraard (op verzoek van de worstenspecialist) betaald ad €21,70 op rek.nr.: 463298918 t.n.v. Roffel. Milanofun ordernummer: 212. Na 1 week gebeld, omdat er geen ham was gearriveerd. Er werd gezegd dat het direct naar ons was opgestuurd. Er raakte wel meer kwijt bij de PTT werd er gezegd. Verschillende keren gebeld en gemaild, maar ze hebben nummerherkenning met de telefoon en dan wordt er niet opgenomen. Met een andere telefoon gebeld en dan zijn ze ineens wel aanwezig. Op mailtjes wordt niet gereageerd. Beloofd wordt om het geld terug te storten. Tot nu toe zonder resultaat.

De oplossing

Bestelling alsnog verzenden anders het geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Worstenspecialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Worstenspecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen