Wij vinden dat De Worstenspecialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht De Worstenspecialist: Geen levering van betaald artikel.
Details
Klacht
Op 11`feb. j.l. 1 kilo schwarzwalderschinken besteld en uiteraard (op verzoek van de worstenspecialist) betaald ad €21,70 op rek.nr.: 463298918 t.n.v. Roffel. Milanofun ordernummer: 212. Na 1 week gebeld, omdat er geen ham was gearriveerd. Er werd gezegd dat het direct naar ons was opgestuurd. Er raakte wel meer kwijt bij de PTT werd er gezegd. Verschillende keren gebeld en gemaild, maar ze hebben nummerherkenning met de telefoon en dan wordt er niet opgenomen. Met een andere telefoon gebeld en dan zijn ze ineens wel aanwezig. Op mailtjes wordt niet gereageerd. Beloofd wordt om het geld terug te storten. Tot nu toe zonder resultaat.Gewenste oplossing
Bestelling alsnog verzenden anders het geld terug storten.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.