Klacht De Worstenspecialist: Niet leveren, geen geld terug betalen

Klachtnummer
# 23705
Gebruiker
Wil B.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 14 januari 2013 een (twents) worstenpakket besteld. Na een bevestigingsmail het geld overgemaakt. Leverantie bleef uit. Na diverse mailtjes en ingebrekestelling werd beloofd het geld terug te storten. Ook dit is tot op heden (18 maart 2013) niet gebeurd. De worstenspecialist was gevestigd in Almere, maar is inmiddels verhuisd naar Leeuwarden

De oplossing

Geld terug. (€ 30,75)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Worstenspecialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Wil B.
    Datum
    Totaal geen reactie van de Worstenspecialist. Ziet er naar uit dat ze structureel niet leveren en niet terugbetalen. Heb inmiddels aangifte gedaan.

Ook een klacht indienen over De Worstenspecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen