Klacht De Zeepzolder: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 23099
Gebruiker
CM
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik heb een order bij De Zeepzolder geplaatst. Winkelier geeft aan order per brievenbuspost te hebben verzonden. Ik heb niets ontvangen en geef bij winkelier aan dat zij zich aan haar afleverplicht dient te houden. Risisco van verzending ligt bij Verkoper. Nu beroept winkelier zich op de Algemene voorwaarden waar in zou staan dat zij geen risico draagt. Ik begrijp van Consuwijzer dat de Wet boven de Algemene voorwaarden staat maar eigenaar van webwinkel geeft aan dat zij noch het geld terugstort, noch de bestelling nogmaals opstuurt. Kunt u mij helpen?

Gewenste oplossing

Geld terug of bestelling alsnog ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat De Zeepzolder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over De Zeepzolder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen