Wij vinden dat De Zeepzolder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht De Zeepzolder: Bestelling niet ontvangen
Details
Klacht
Ik heb een order bij De Zeepzolder geplaatst. Winkelier geeft aan order per brievenbuspost te hebben verzonden. Ik heb niets ontvangen en geef bij winkelier aan dat zij zich aan haar afleverplicht dient te houden. Risisco van verzending ligt bij Verkoper. Nu beroept winkelier zich op de Algemene voorwaarden waar in zou staan dat zij geen risico draagt. Ik begrijp van Consuwijzer dat de Wet boven de Algemene voorwaarden staat maar eigenaar van webwinkel geeft aan dat zij noch het geld terugstort, noch de bestelling nogmaals opstuurt. Kunt u mij helpen?
Gewenste oplossing
Geld terug of bestelling alsnog ontvangenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.