Opgelost door De Zonnebloem: Afspraak niet nakomen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 318810
Gebruiker
R.H. Lentink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder zou op 26 juni 2018 meegaan met een tripje van de Zonnebloem, afdeling Zeeland. Omdat ze kort daarvoor plots geopereerd moest worden, heeft ze de afspraak afgezegd. Een paar dagen daarna heeft ze weer contact gehad met de Zonnebloem afdeling Zeeland, en is haar verteld dat ze als eerste op de lijst staat voor een zelfde tripje op 22 augustus 2018. Die datum hebben we toen meteen op de kalender gezet. Voor de dag zou ze gebeld worden met details. Omdat ze vandaag nog niets had gehoord heeft ze zelf contact gezocht. Ze sprak dezelfde persoon bij de Zonnebloem die bij herhaling ontkent dat mijn moeder op de lijst zou staan. Op een zeer onbeleefde manier is mijn moeder afgescheept. Ze had zich zo verheugd op het tripje en was na het telefoontje in tranen van onmacht. Fouten maken is menselijk maar gewoon keihard liegen over de gemaakte afspraak is erg triest. Zeker als nog gezegd wordt "nou mevrouw, u kunt hoog en laag springen, maar u gaat niet mee!"

De oplossing

Op z'n minst excuses!

2 reacties

  1. Auteur
    De Zonnebloem
    Datum
    Beste heer Lentink,


    We betreuren het voorval ten zeerste en hebben inmiddels contact gehad met al de betrokkene. Samen gaan we kijken hoe we voor de deelnemer tot een passende oplossing kunnen komen.


    Met vriendelijke groet,

    Marcel Kivits
    Teamleider Dienstencentrum
    Nationale Vereniging de Zonnebloem
  2. Auteur
    R.H. Lentink
    Datum
    Gelukkig is er contact geweest met de Zonnebloem, en ik kan zeggen dat er veel begrip was, en dat onze klacht zeer serieus genomen is. We zijn daar erg blij mee. Dank u.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.H. Lentink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De Zonnebloem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen