Opgelost door De Zonnebloem: Agressieve telefonische fondsenwerving

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 346665
Gebruiker
Kees
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week ben ik 88 jaar 's-avonds laat door de zonnebloem gebeld om donateur te worden van de Zonnebloem, ik heb toen gezegd dat ik niet geintresseerd is. Vervolgens blijft de Zonnebloem bellen en krijgen mijn vrouw aan de lijn. Die vind het ook niet netjes dat jullie blijven bellen ondanks dat er eerder is gezegd dat we niet geinteresseerd zijn in telefonische fondsen acquistie. De toezegging van het donateurschap door mijn vrouw maken wij hierbij ongedaan.

De oplossing

Wilt u svp geen contact meer opnemen en niets incasseren. We maken tzt wel iets over over acceptgiro.

2 reacties

  1. Auteur
    Kees
    Datum
    Nog een aanvulling. Daarbij staan we in het belmeniet register, waarom belt u dan toch? Graag ook nog reactie op vorige klacht. Vind u het normaal om om 22.30 uur nog te bellen?
  2. Auteur
    De Zonnebloem
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw.

    Wij vinden het erg vervelend dat u deze ervaring heeft naar aanleiding van onze telefonische benadering van u als een bestaande relatie. Onze welgemeende excuses. Wij zijn ons ervan bewust dat dergelijke gesprekken zeer zorgvuldig gevoerd moeten worden en onze kwaliteitseisen zijn daarom zeer hoog. Klachten nemen wij dan ook zeer serieus en wij zullen dit zeker nader gaan onderzoeken. Hartelijk dank voor uw melding, wij hebben uw toezegging inmiddels stopgezet en u zult niet meer door de Zonnebloem benaderd worden.

    Met vriendelijke groet,

    M.Kivits
    Nationale vereniging de Zonnebloem

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De Zonnebloem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen