Klacht De Zonnebloem: Benadert voor verhoging van onze bijdrage !

sad Niet opgelost
Monique

Vandaag ben ik benaderd met de vraag om onze bijdrage te verhogen, vind het ongepast.
De telefonische benadering was best vriendelijk maar hoe dan ook wij steunen de zonnebloem al en het wekt bij mij veel irritatie op.

Niets, alleen nadenken of het geen donateurs kost op deze manier

De Zonnebloem
    Geachte heer/mevrouw Hertgers,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u ook via deze weg enorm bedanken voor uw steun aan onze organisatie. Het is geenszins onze bedoeling om irritatie op te roepen met onze gesprekken. Als u niet (meer) telefonisch benaderd wilt worden door ons dan kunt u dat aangeven middels een berichtje naar ons Dienstencentrum, zij kunnen deze voorkeur voor u noteren en u zult niet meer door de Zonnebloem gebeld worden.

Ik dank u nogmaals heel hartelijk voor uw bijdrage aan de Zonebloem. Mede dankzij uw steun zet de Zonnebloem zich er al meer dan 70 jaar samen met haar vrijwilligers voor in dat mensen met een fysieke beperking ook onbezorgd van het leven kunnen genieten.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht neemt u dan vooral op met ons Dienstencentrum en zij kunnen u verder helpen.

Met vriendelijke groeten,

Marcel Kivits
    Teamleider Dienstencentrum Zonnebloem

Monique
De reactie is geen antwoord op mijn opmerking dat ik het ongepast vindt dat men klanten benaderd voor een hogere donatie. het antwoord is dat ik zelf bij het dienstencentrum kan aangeven dat ik geen telefonisch contact meer wens. tevreden was is geweest met een antwoord op mijn opmerking. voor mij is dit de reden om lidmaatschap op te zeggen.

Ook een klacht indienen over De Zonnebloem?