Klacht De Zonnebloem: Benadert voor verhoging van onze bijdrage !

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 448536
Gebruiker
Monique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag ben ik benaderd met de vraag om onze bijdrage te verhogen, vind het ongepast.
De telefonische benadering was best vriendelijk maar hoe dan ook wij steunen de zonnebloem al en het wekt bij mij veel irritatie op.

De oplossing

Niets, alleen nadenken of het geen donateurs kost op deze manier

1 reactie

  1. Auteur
    De Zonnebloem
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hertgers,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u ook via deze weg enorm bedanken voor uw steun aan onze organisatie. Het is geenszins onze bedoeling om irritatie op te roepen met onze gesprekken. Als u niet (meer) telefonisch benaderd wilt worden door ons dan kunt u dat aangeven middels een berichtje naar ons Dienstencentrum, zij kunnen deze voorkeur voor u noteren en u zult niet meer door de Zonnebloem gebeld worden.

    Ik dank u nogmaals heel hartelijk voor uw bijdrage aan de Zonebloem. Mede dankzij uw steun zet de Zonnebloem zich er al meer dan 70 jaar samen met haar vrijwilligers voor in dat mensen met een fysieke beperking ook onbezorgd van het leven kunnen genieten.

    Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht neemt u dan vooral op met ons Dienstencentrum en zij kunnen u verder helpen.

    Met vriendelijke groeten,

    Marcel Kivits
    Teamleider Dienstencentrum Zonnebloem

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
De reactie is geen antwoord op mijn opmerking dat ik het ongepast vindt dat men klanten benaderd voor een hogere donatie. het antwoord is dat ik zelf bij het dienstencentrum kan aangeven dat ik geen telefonisch contact meer wens. tevreden was is geweest met een antwoord op mijn opmerking. voor mij is dit de reden om lidmaatschap op te zeggen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over De Zonnebloem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen