Klacht De Zonnebloem: blijven, ondanks herhaald verzoek dat niet te doen, maar steeds bellen

Klachtnummer
# 385852
Gebruiker
niek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

blijven maar bellen

De oplossing

ophouden met bellen, bijzonder irritant

1 reactie

  1. Auteur
    De Zonnebloem
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vonk,

    Wij gaan zorgen dat u niet meer door ons gebeld gaat worden. Indien u wenst om volledig uit onze administratie gehaald te worden ontvangen wij graag een reactie op dit bericht, zodat wij kunnen zorgen dat uw gegevens binnen 4 weken volledig verwijderd zijn.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    M.Kivits
    Nationale vereniging de Zonnebloem

Ook een klacht indienen over De Zonnebloem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen