Opgelost door De Zonnebloem: na meer dan 15 jaar krijg ik nog steeds post

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 345891
Gebruiker
Gezondfruit%123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

toesturen post aan overleden persoon

De oplossing

Het betreft Mevr D Olthof- Deknatel bij u nog steeds geregistreerd onder nr 0436583.
Zij is gestorven op 25 maart 2003.
Ik vind dit voor een humane organisatie als de Zonnebloem geen pas geven.
ik wens dan ook dat dit wordt opgelost en een excuus waard.

A. R. Olthof
Reigehof 62
9561 ct. Ter Apel

1 reactie

  1. Auteur
    De Zonnebloem
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Olthof,

    inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en hebben wij u onze welgemeende excuses kunnen aanbieden. Het overlijden van mevrouw Olthof-Deknatel heeft ons in al die jaren helaas nooit bereikt en daardoor hebben wij dit ook niet in onze administratie kunnen aanpassen. Uiteraard is dit inmiddels wel gebeurd.

    Heel hartelijk dank voor uw begrip en nogmaals onze excuses.

    Met vriendelijke groet,

    M.Kiezenberg
    De Zonnebloem

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gezondfruit%123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over De Zonnebloem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen