Opgelost door De Zuiderster: Aanbetaling zou ik terug krijgen na annulering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134022
Gebruiker
aaddepanman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Order 112790
Een Boxspring bestelt op 14-05-201 week 20 zou week 30 geleverd worden.
In week 32 naar de Zuiderster zou nu week 39 worden in week 39 weer naar Zuiderster
Zou nu week 47 worden toen maar geannuleerd bevestiging gehad dat het terug gestort zou worden. een aanbetaling van € 674,-
De klantenservice is een ramp 5 maal een telefoontje gedaan steeds weer een andere smoes.
Het is klant onvriendelijk zeg maar onbeschoft.
Terwijl wij al jaren een klant zijn.
De zelfde boxspring ergens anders besteld goedkoper en binnen vier weken geplaatst.
Met vriendelijk groet

De oplossing

Mijn aanbetaling zo snel mogelijk terug gestort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

De Zuiderster is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    aaddepanman
    Datum
    Vandaag 21-10-2015 is den aanbetaling terug gestort.
    Mijn aangetekende brief en klachtenkompas zullen de doorslag gegeven hebben.
    Bij de zuiderster zal ik niets meer kopen.
    Zo ga je niet met klanten om
    Mijn boxspring bij Frans Mets de Bedderij gekocht.
    Waar de klant nog koning is.
    Binnen 4 weken thuis en nog goedkoper ook.


Uiteindelijke oplossing

Auteur
aaddepanman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy