Klacht De Zuiderster: Deuken en gezakte zittingen van de bank

# 196042
Sheikhzade

De bank dat in september bij ons afgeleverd is, is niet in een goede staat geleverd.
De bank heeft heel veel deuken, rimpels en gezakte zittingen, via de email contacten gelegd met zuiderster om samen voor een oplossing te zoeken maar de klacht werd meerdere male met verschillende redenen( smoesjes) afgewezen. De ene keer was de product eigenschap en de ander keer kwam het door de transfort, wij hadden een verzoek ingediend om een oplossing te vinden want we hadden goede banken verwacht niet banken dat er in een slechte staat zijn.

Liefst een bankstel dat in een goede staat is of anders geld terug.

De Zuiderster
    Onze monteur is bij de klant langs geweest en er is geen sprake van ingezakte zittingen. Klant heeft een lederen bankstel met een enigszins zachte zit gekocht Daarnaast is plooivorming een normale eigenschap van leder en is er geen sprak e van overmatig plooien.
    Wij zijn van mening dat banken in correcte staat verkeren en er geen reden is om deze om te ruilen of de koop te ontbinden.
    Dit hebben wij ook met klant besproken.
    Sheikhzade
    Wanneer de monteur langs was gekomen hadden we gelijk over de slechte staat van de bank gehad, de monteur gaf aan op dat moment om 2 weken te wachten want ´normaal´ gesproken duurt het 2 weken tot de bank weer hersteld word en wanneer dat niet gebeurt moeten we dan contact op nemen met Zuidster. Dit hebben we vervolgens gehad maar Zuidster accepteert het niet. Wij hebben als bewijs ook e-mails en foto's van de bank.