Klacht De Zuiderster: levering bankstel

E.C. Punselie

Levertijd bankstel uitgelopen tot 7 maanden.
Op 8 feb 2015 (week 6) hebben wij een bankstel gekocht en een aanbetaling gedaan. De verwachte levertijd was week 23 . Week 23 op vrijdag zelf gebeld of het bankstel er al was. De volgende week werden wij teruggebeld dat het week 28 - 30 zou worden. Week 30 zelf gebeld en kreeg de volgende week te horen. "Ja hij is weer vertraagd, het wordt uhh half uhh eind augustus (week 33, 35). Nu is het week 36, dus maar weer gebeld. De fabrikant gaat gebeld worden waarom hij nog niet heeft geleverd. Wij wachten nu al 7 maanden op ons bankstel. Wordt er niet bij gehouden wat er binnenkomt zodat de winkel uit zichzelf contact opneemt met fabrikant en klant? Ik had graag een verklaring gehad waarom het zolang duurt of een alternatief.

Ik wil graag een verklaring waarom het zolang duurt of een alternatief .
Als er in week 38 nog niet aan mij geleverd is wil ik van het contract af en aanbetaling terug.

De Zuiderster
    Helaas was er sprake van productieproblemen waardoor wij de goederen niet op tijd geleverd hebben gekregen. Inmiddels is het bankstel bij ons geleverd en hebben wij een afspraak voor levering gemaakt met de klant.

Ook een klacht indienen over De Zuiderster?